Selepas dua minggu bercuti bahagia dengan kawan-kawan, sudah tiba masanya untuk pulang ke rumah, ketika pada saat-saat terakhir saya "rasa spidey" memberitahu saya bahawa terlalu cepat untuk pergi. Oleh itu, saya memutuskan saya akan tinggal empat hari lagi, dan saya akan membuat sebahagian besar masa yang saya tinggalkan di Mexico sendiri. Perkara terakhir yang saya mahu lakukan adalah tinggal di Megaresort Puerto Vallarta, jadi saya melihat beberapa hotel butik dan katil & sarapan di Zona Romantica di bandar - dan itulah bagaimana saya menemui permata tersembunyi yang dikenali sebagai Rivera del Rio. Dua hari kemudian saya mendapati diri saya di jalan yang terpencil dan terselip di sepanjang Rio Cuale, berjalan menaiki tangga ke rumah baru saya dari rumah.

Kelembapan itu tidak mengecewakan sehingga ia sudah menjadi kepingan syurga untuk mencari diri saya di lobi hotel yang sejuk pada pertengahan bulan Ogos, tetapi dengan sekilas sekeliling pedalaman saya tahu ini akan menjadi pengalaman yang akan mengambil "sejuk" untuk seluruh tahap lain.

Dalam beberapa minit, saya dihidangkan margharita yang terbaik yang saya fikir saya pernah ada dalam hidup saya (yang, sudah tentu, diikuti oleh kedua). Setelah berunding dengan balkoni hebat dengan Diego, serta berjalan kaki melalui lobi yang menakjubkan yang dilengkapi dengan kolam lap, udara terbuka, piano, dan hiasan yang indah, saya sudah siap.

Dimiliki dan dikendalikan oleh Alexander James Andriadis Killen, Rivera del Rio sedang membutuhkan peningkatan besar ketika ia pertama kali membeli properti tersebut. Selepas beberapa tahun kerja dan pengubahsuaian yang luar biasa - termasuk menghubungkan bangunan besar ke bangunan lain di sebelah selatan - hotel lapan bilik terbuka dan bersedia untuk perniagaan. Dalam beberapa tahun sejak pembukaannya, Rivera del Rio telah menubuhkan dirinya sebagai salah satu tempat tidur utama dan vila sarapan pagi di Mexico, yang mengamalkan ulasan bintang lima yang tak terhitung jumlahnya dari pelancong di seluruh dunia yang mempunyai semangat belanjawan pintar untuk gaya, kemewahan, dan Old Hollywood glam .

Malam pertama saya merawat diri saya di suite penthouse dan walaupun saya hanya menghabiskan dua minggu untuk menikmati keindahan barat Mexico, satu malam kesempurnaan penthouse ini disenaraikan sebagai salah satu acara utama percutian saya. Balkoni peribadi saya memberi
saya melihat pemandangan 360 darjah bandar, gunung berapi dan lautan di luar. Apabila saya pulang malam itu, saya pasti akan pergi ke jambatan alabaster atas bumbung dan kolam renang. Sambil bergelung di bawah kubah bintang, untuk seketika, saya bermain dengan idea untuk menyerahkan hidup saya ke rumah dan tinggal di sini selama-lamanya.

Sebenarnya, setiap bilik di Rivera del Rio mempunyai tema tersendiri. Dari Bilik Scarlett, ke Bilik Hijau, ke Suite Cortez dan lain-lain, setiap bilik direka dengan sempurna dan akan membawa suasana dan watak yang tidak dapat dilupakan untuk penginapan anda.

Setiap sudut Rivera del Rio menetes di keanggunan dan gaya, jadi tidak hairanlah hotel ini terkenal dengan lebih banyak daripada perjalanan sahaja. VOGUE dan ELLE Itali masing-masing telah memanfaatkan sepenuhnya reka bentuk dalaman hotel untuk lokasi pemotretan, serta pengarah Tony Scott,
yang menggunakan hotel sebagai lokasi di salah satu filemnya.

Tidak seorang pun akan beristirahat dengan kejayaannya, Alexander juga memulakan pengembaraan hotel butik baru. Hanya di bawah jalan itu adalah jenama baru Garlands del Rio, pengalaman hotel sama ajaib yang merayakan pembukaannya pada 30 Oktober. Juga terletak bersebelahan dengan Rio Cuale, Garlands del Rio menawarkan lapan bilik yang cantik dan pelbagai kemudahan dan keselesaan untuk percutian Mexico yang terakhir. Sukar untuk mengucapkan selamat tinggal pada pengembaraan Mexico saya, gerak hati saya yang dipercayai untuk mengingatkan saya bahawa semua penghujung membawa kepada permulaan baru. Saya mempunyai perasaan saya akan kembali lebih awal daripada yang saya fikirkan, tetapi kali seterusnya saya perlu membiarkan intuisi saya
membimbing saya dalam satu keputusan yang sukar - yang antara dua hotel ini saya memilih untuk perjalanan impian saya yang akan datang.

> Descargar pdf