После две недеље блаженог одмора са пријатељима, дошло је време да се вратим кући, када ми је у задњем тренутку мој "спидерман" рекао да је прерано да оде. Због тога сам одлучио да останем још четири дана, а ја бих максимално искористио оно мало времена које сам оставио у Мексику. Последња ствар коју сам желео је остати у мегаресорту Пуерто Валларта, па сам погледао у неке бутичке хотеле и кревет и доручак у граду Зона Романтица - и тако сам открио скривени драгуљ познат под називом Ривера дел Рио. Два дана касније сам се нашао у осамљеној, уличној улици која се одвијала уз Рио Цуале, ходајући по степеницама до мог новог дома далеко од куће.

Влажност је била неусклађена, тако да је већ био део неба да се нађем у хладном хотелском лобију средином августа, али са једним погледом око унутрашњости сам знао да ће ово бити искуство које би "хладно" цијели други ниво.

За неколико минута ми је послужила најбоља маргарита која мислим да сам икада имала у животу (која је, наравно, и након тога била и друга). После дивног балканског ћаскања са Диегоом, као и шетња кроз запањујући предворју који долази са базеном на отвореном, клавир и изузетан декор, био сам постављен.

У власништву и управљању Алекандер Јамес Андриадис Киллен, у Ривера дел Рио је потребна велика надоградња када је први пут купио имовину. После неколико година невероватног рада и реновирања - укључујући повезивање огромне зграде са још једне зграде са јужне стране - хотел са осам соба је био отворен и спреман за пословање. У неколико наврата од свог отварања, Ривера дел Рио се већ успоставила као једна од мексичких престижних вила за доручак и доручка, ракетирајући у безбројним ретроспективним прегледима путника из целог света који имају буџетску памет за стилу, луксуз и стару холливоодску гламу .

Прве ноћи сам се односио са апартманом и, иако сам управо провела две недеље ускађујући лепоту већег дела западног Мексика, ова ноћ у пентхоусе савршенству рангирана је као један од највећих нагласака мојег одмора. Дао сам свој приватни балкон
мени близу 360 степени погледа на град, нагомилану планину и океан изнад. Када сам се вратио касније те ноћи, био сам сигуран да ћу се упутити до јацуззи алабастера и базена на крову. Док сам се кратко загледао под куполу звезда, играо сам се идејом да одустанем од свог живота и да останем овде заувек.

У ствари, свака соба у Ривера дел Рио има своју јединствену тему. Од собе Сцарлетт, до зелене собе, до Цортез Суите и других, свака соба је беспрекорно дизајнирана и доноси незаборавну атмосферу и карактер у вашем боравку.

Сваки угао Ривера дел Рио кроји елеганцијом и стилом, тако да није случајно хотел познат много више од самог путовања. ВОГУЕ и италијански ЕЛЛЕ су у потпуности искористили унутрашњи дизајн хотела за локације за фотографије, као и директор Тони Сцотт,
који је хотел користио као локацију у једном од својих филмова.

Нико од кога ће се одморити на његовим ловорицама, Александар се бави и новом бутик хотелском авантуром. Само низ пут је његов потпуно нови Гарландс дел Рио, подједнако чаробно хотелско искуство које је прославило своје велико отварање 30. октобра. У њему ћете наћи разне услуге, а посебно Ресторан, Роом Сервице, Бар, Рецепција отворена 24 сата, Новине, Собе за непушаче, Пословни центар, Перионица, Послужење доручка у соби, Као што се могло рећи збогом на мексичку авантуру, моја поуздана интуиција подсећала ме је на то да сви завршеци доводе до нових почетака. Имам осећај да ћу се вратити раније него што мислим, али следећи пут морам пустити моју интуицију
водите ме у другој жестој одлуци - који од ова два хотела сам изабрао за моје следеће путовање из снова.